Gastfamilie in England

Hallo,
Mein Name ist Annika, ich komme aus dem wunderschönen Oberfranken, Bayern, Deutschland. Ich bin 15 Jahre alt und suche für die Sommerferien eine Gastfamilie in England.
Ich würde gerne für ca. 2 Wochen nach England und bin auch offen für Leute die gerne mal nach Deutschland kommen möchten :slight_smile:
Ich freu mich über jede Antwort!

Hi,
have you found a hostfamily?
I know this is a bit last minute, but if not let me know.
We live in rural Scotland, near Dunblane. My daughter is 14 and would love to have you to visit us.
Kind regards,
Uschi

Hello,
we are searching a hostfamily for an exchange for our daughter . She is 15 (geb. 25-9-1998) and a nice girl. We had planed an vacation in england, but something goes wrong an now we have no famlily for her. If you know someone for a few weeks this summer (25-7-2014 - 22-08-2014), please answer to this text.
Best regards,
I. Kie.